خبرنگاران 28 قطعه زمین دولتی در آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری واگذار شد

به گزارش وبلاگ پارسی، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی یک سال گذشته تا به امروز 28 قطعه زمین برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در هفت شهر این استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

خبرنگاران 28 قطعه زمین دولتی در آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری واگذار شد

سید محسن حمزه لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پارسی گفت: در قالب این قراردادها 56 هکتار زمین به مجریان طرح های گردشگری، اقتصادی، فراوریی و صنعتی در آذربایجان غربی واگذار شده است.

وی اعلام کرد: این اراضی در شهرهای ارومیه، خوی ، مهاباد، نقده، اشنویه،شاهین دژ و چالردان قرار دارند و به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اراضی دولتی به طرح های دارای توجیه اقتصادی واگذار می گردد، گفت: فرایندهای واگذاری زمین به افراد دارای اهلیت فنی و اقتصادی تسهیل یافته است.

حمزه لو اعلام کرد: این اراضی بعد از تایید کارگروه امور زیربنایی آذربایجان غربی و به صورت اجاره موقت در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: فراهم کردن زمین برای متقاضیان احداث واحدهای صنعتی و فراوریی در سال جهش فراوری با هدف استمرار فراوری، ایجاد اشتغال مولد و افزایش رشد اقتصادی یکی از مهم ترین رسالت های کاری راه و شهرسازی آذربایجان غربی معین شده است.

16 هزار و 253 اراضی ملی قابل حفاظت در آذربایجان غربی وجود دارد که حفاظت و صیانت از این میزان اراضی به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 28 قطعه زمین دولتی در آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 28 قطعه زمین دولتی در آذربایجان غربی برای سرمایه گذاری واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید