جذب 170 درصد از تسهیلات اشتغال شهرستان بروجن

به گزارش وبلاگ پارسی، از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تا به امروز 170 درصد از سهمیه تسهیلات اشتغالزایی بروجن جذب شده است.

جذب 170 درصد از تسهیلات اشتغال شهرستان بروجن

به گزارش از ، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تا به امروز 170 درصد از سهمیه تسهیلات اشتغالزایی این شهرستان جذب شده است.

او افزود: سهمیه این شهرستان در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری 220 میلیارد ریال بود که با پیگیری های انجام شده مسئولان شهرستان بروجن، تا به امروز 375 میلیارد ریال در این بخش جذب شد.

  • تکمیل 22 طرح عمرانی در روستا های بروجن تا انتها امسال

ملکی افزود: این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی 714 نفر به 364 طرح پرداخت شده است.

او ادامه داد: این تسهیلات با نرخ شش درصد به متقاضیان واجد شرایط روستایی و عشایری شهرستان بروجن پرداخت و در سامانه کارا ثبت شده است.

ملکی با اشاره به وجود 43 روستا در این شهرستان گفت: از این تعداد 22 روستا به عنوان هدف در طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی واقع شده است.

او افزود: این روستا ها شامل کلبی بک، گلوگرد، خدرآباد، سلطان آباد، آقبلاغ، متویی، سیف آباد، سیبک، ساکی آباد، احمدآباد، آورگان، خانی آباد، سولگان، دوراهان، دستگرد، ده توت، امام قیس، ده خدا، گدارکبک، کردشامی، چشمه علی و له دراز است.

ملکی افزود: بخشداران شهرستان بروجن موظفند هر چه سریع تر نسبت به برگزاری نشست های تخصصی با دهیاران و اهالی روستا های هدف برای اجرایی شدن این طرح اقدام کنند.

او ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن فعالیت جدی تر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، زیربنایی، و معیشتی را مورد توجه قرار دهند.

ملکی گفت: انتظار می رود اعتبارات و بودجه ها براساس اسناد بالادستی و مزیت های موجود تخصیص داده و یا هزینه شود.

او افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی باید مسائل موجود در جهت اجرای طرح های توسعه ای این شهرستان را شناسایی و راه حل های عملیاتی برای رفع آن را ارایه کنند.

ملکی افزود: شهرستان بروجن در بخش های صنایع دستی، کشاورزی، باغداری و صنعت ظرفیت های مطلوبی دارد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جذب 170 درصد از تسهیلات اشتغال شهرستان بروجن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب 170 درصد از تسهیلات اشتغال شهرستان بروجن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید