تمجید غیر منتظره سرمربی ماریتیمو از علیپور

به گزارش وبلاگ پارسی، لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ برتر پرتغال با دوندگی بی امان در بازپس گیری توپ، مورد توجه سرمربی ماریتیمو قرار گرفته است.

تمجید غیر منتظره سرمربی ماریتیمو از علیپور

به گزارش وبلاگ پارسی به نقل از خبر ورزشی، علی علیپور که در آخرین حضور در ترکیب ماریتیمو در برابر بلننسس ارائه گر بازی خوبی بود و موجب اخراج بازیکن حریف شد. دو هفته ای است که در ترکیب این تیم حضور ندارد؛ این موجب شده تا شایعه بازگشت وی به ایران و خروج از لیست ماریتیمو در خصوص او مطرح گردد در حالی که بیرون ماندن از ترکیب تیم به خاطر مصدومیت بوده و او در گفت وگو تأیید کرد در کوشش برای برطرف مصدومیت است و سرمربی تیم هم نسبت به بازگشت دوباره او به ترکیب تیم تأکید دارد.

سرمربی ماریتیمو در کنفرانس خبری بعد از بازی از کیفیت بازی علی علیپور ابراز رضایت کرد و خطاب به وبلاگ پارسی گفت: علی علیپور احتیاج به زمان داشت تا شایستگی خود را به ما نشان دهد و من از این اتفاق خرسندم. حضور او در ترکیب ثابت تیم به خاطر کوشش هایی بود که در هفته های اخیر در تمرینات تیم داشت. با حضور او ما خوب در جلو پرس می کنیم و دوندگی بی امانش در بازپس گیری توپ به ما یاری می نماید. ضمن اینکه به دلیل خستگی من او را تعویض کردم و خوشحالم این تعویض جواب داد و بازیکنی که به جای او وارد میدان شد ما را به سه امتیاز بازی رساند.

اتفاق بد اما برای علی علیپور در جایی افتاد که بعد از این بازی در ملاقات جام حذفی به میدان رفت. بعد از ملاقات با بلننسس او و دیگر مهاجم اصلی ماریتیمو قرار نبود برای تیم به میدان بروند اما بعد از اینکه ماریتیمو در نیمه اول بازنده از میدان خارج شد سرمربی تیم ابتدا مهاجم اصلی تیمش را در بین دو نیمه وارد میدان کرد و در دقیقه 68 بازی علی علیپور را هم به زمین فرستاد تا نتیجه بازی به سود تیم او تغییر کند که علی علیپور در دقیقه 86 به دلیل مصدومیت تعویض شد.

فرناندو، فیزیوتراپ باشگاه ماریتیمو کوشش می نماید مهاجم ایرانی تیمش را به ترکیب تیم برگرداند. او در گزارش پزشکی که برای سرمربی تنظیم نموده به این نکته اشاره داشته این مهاجم از سه، چهار روز دیگر می تواند کار با توپ را شروع و در تمرینات گروهی تیم شرکت کند. این روزها برنامه علی علیپور توأم با فیزیوتراپی دویدن دور زمین و کار با وزنه است. البته نه فقط در ماریتیمو بلکه در تیم های حرفه ای کادر پزشکی برای بازگرداندن بازیکن به ترکیب تیم عجله نمی نمایند چون بر این عقیده اند بازگشت زودهنگام موجب تشدید مصدومیت می گردد و کار را بدتر می نماید.

منبع: جام جم آنلاین

به "تمجید غیر منتظره سرمربی ماریتیمو از علیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید غیر منتظره سرمربی ماریتیمو از علیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید