بازی ترسناک World of Horror مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ پارسی، استودیوی Panstasz به تازگی در کنار انتشار تریلری، پس از تقریبا 3 سال دسترسی زودهنگام، از تاریخ انتشار بازی ترسناک و نقش آفرینی World of Horror رونمایی نموده است.

بازی ترسناک World of Horror مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

در توضیحات این بازی که با الهام از آثار جونجی ایتو (Junji Ito) و لاوکرفت (Lovecraft) ساخته شده، آمده که یک سری اتفاقات وحشتناک و غیرعادی در اطراف شهر ساحلی شایوکاوا (Shiokawa) در کشور ژاپن رخ می دهد و در این میان زنده ماندن از نبردهای نوبتی و چالش ها در برابر دسیسه های خدایان قدیمی وظیفه بازیکنان خواهد بود. این اثر ترسناک در گیم پلی خود دارای نبردهای نوبتی و عناصر ماجراجویی، روگ لایت و حل پازل است.

World of Horror بعلاوه دارای مجموعه کاملی از ابزارهای ساخت ماد برای نسخه رایانه های شخصی است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از چارچوب کلی بازی، داستان های ترسناک خود را ارائه دهند. جالب است بدانید که طبق گفته توسعه دهنده بازی، سبک هنری منحصر به فرد این اثر به طور کامل با استفاده از نرم افزار Microsoft Paint پیشرفته است.

لازم به ذکر است که این بازی ابتدا در سال 2017 به عنوان یک نمونه اولیه رایگان در دسترس نهاده شد. سپس در فوریه 2020 به صورت دسترسی زودهنگام عرضه و در ابتدا برای انتشار کامل در سه ماهه آخر سال 2020 برنامه ریزی شده بود. در ادامه انتشار بازی برای تابستان امسال تایید شد اما ظاهرا بازی بار دیگر با تاخیری هرچند ناچیز همراه شده است.

در رابطه با تفاوت نسخه زودهنگام با نسخه کامل بازی، باید به رمز و رازهای آن اشاره نمود. نسخه اولیه بازی 12 رمز و راز با 200 رویداد و 5 شخصیت اصلی را در طول بازی ارائه می نماید. این در حالی است که نسخه نهایی حداقل شامل 20 رمز و راز در کنار شخصیت ها، آیتم ها و رویدادهای تازه خواهد بود و از این نظر حداقل روی کاغذ تنوع بالایی را نوید می دهد.

بازی World Of Horror در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) برای پلی استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Rock Paper Shotgun

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ترسناک World of Horror مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک World of Horror مهر ماه عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید