چهار قابلیت ویژه ماشین لباسشویی P154W سامسونگ

به گزارش وبلاگ پارسی، دنیای مدرن سبک های متفاوتی از زندگی را پیش روی ما قرار داده است اما بدون در نظر گرفتن اینکه کدام سبک زندگی را برای خودمان انتخاب نموده ایم، همه ما برای زمان ارزش ویژه ای قائل هستیم و در تلاشیم تا از زمان خود بیشترین استفاده را داشته باشیم. با این حال همه چیز در زمان خلاصه نمی گردد، برای بسیاری از ما کنترل هزینه ها، مراقبت از محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی نیز در فهرست اولویت ها واقع شده است. بنابراین طبیعی ست که در هنگام خرید، مخصوصا خرید محصولات لوازم خانگی اولویت های سبک زندگی مان را در نظر بگیریم.

چهار قابلیت ویژه ماشین لباسشویی P154W سامسونگ

شرکت سامسونگ نیز همانند سایر بخش ها در حوزه لوازم خانگی هم نسبت به این موضوع بی توجه نبوده و با طراحی محصولاتی بادوام و کاربردی، مصرف نمایندگان را در جریان زندگی به سبک خودشان همراهی می نماید.

یکی از نوآورانه ترین محصولات لوازم خانگی شرکت سامسونگ ماشین های لباسشویی سری QuickDrive مدل P154W است که به مشخصات و قابلیت های مبتکرانه ای مجهز شده و خواسته های مصرف نمایندگان خود را در نظر گرفته و با هوشمندی به آنها جواب می دهد.

پاکیزگی در یک نیمه

وقتی ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مدل P154W را انتخاب می کنید، در حقیقت یک ماشین لباس شویی با ظاهری زیبا و نوآوری های مجذوب نماینده، همراه با ویژگی هایی کاربردی را انتخاب نموده اید. یکی از این ویژگی ها، تکنولوژی QuickDrive است. QuickDrive زمان یک چرخه لباسشویی را تا 50 و مصرف انرژی را تا 20 درصد کاهش می دهد.

سازه اصلی این طراحی هوشمندانه Q-Drum است که شامل یک دیگ اصلی و یک صفحه پشتی است که به طور مستقل می چرخد و این امکان را به ماشین لباسشویی می دهد که نه تنها مانند یک لباسشویی معمولی لباس ها را به اطراف بچرخاند، بلکه آن ها را به جلو و عقب هل دهد. به این ترتیب ماشین لباسشویی P154W سامسونگ بدون اینکه از کیفیت شست وشو بکاهد، آلودگی و باکتری ها را در زمان کمتری از بین می برد و در عین حال از بافت پارچه ها نیز مراقبت می نماید.

افزودن لباس در هر زمان

تجربه پیدا کردن یک لباس جا مانده درست چند دقیقه بعد از اینکه ماشین لباس شویی را روشن نموده ایم یک تجربه همگانی است. تا پیش از این چاره ای نداشتیم جز صبر کردن تا سرانجام چرخه شست وشو و از نو روشن کردن ماشین لباس شویی برای بار دوم، آن هم برای یک یا دو تکه لباس. اما امروز ماشین لباسشویی P154W سامسونگ راه چاره این مسئله را به صورت دریچه AddWash با یک طراحی چشم نواز، در اختیار شما می گذارد. در واقع دریچه AddWash به شما این اجازه را می دهد تا زمانی که دمای آب درون محفظه زیر 50 درجه سانتیگراد باشد و دستگاه در وسط چرخش قرار نگیرد، آزادانه در را باز کنید و بعد از آغاز شست و شو هر وسیله جا مانده ای را که می خواهید بیندازید.

حباب های قدرتمند

اگرچه دمای بالای آب هنگام شست وشو می تواند در از بین بردن آلودگی ها بسیار موثر باشد ولی بعضی از الیاف در برخورد با آب داغ واکنش خوبی نشان نمی دهند. دمای بالا می تواند موجب آسیب به بافت پارچه و یا تغییر رنگ آن ها گردد. اما اگر از هواداران سبک زندگی سبز باشید و حفظ محیط زیست برای شما از اهمیت بالایی برخودار باشد، استفاده از آب داغ در شست و شو به منزله مصرف بیشتر انرژی نیز تلقی می گردد. ماشین لباسشویی P154W سامسونگ با بهره مندی از فناوری EcoBubble، می تواند لباس های شما را در دمای 15 درجه سانتی گراد که تقریباً 70 درصد انرژی کمتری نسبت به شستشوی داغ مصرف می نماید، به طور کاملا تمیز و پاکیزه بشوید. در این فناوری، مواد شوینده با آب مخلوط شده تا به کف تبدیل گردد. این کف به طور یکنواخت روی لباس های شما پخش شده و عمیق تر به الیاف نفوذ می نماید. استفاده از قابلیت EcoBubble ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، حجم مواد شوینده در دستگاه را کاهش می دهد و سبب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی خواهد شد.

تمیزی در همه جا

تمیز کردن محفظه داخلی ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین مواردیست که برای حفظ لباس های محبوب شما و بعلاوه ماشین لباسشویی باید رعایت گردد. در ماشین های لباسشویی معمولی این خود افراد هستند که باید دست به کار شوند و با شوینده ها و روش های متفاوت ماشین لباسشویی خود را تمیز نمایند آن هم به شرط عدم فراموشی. اما زمانی که درباره ماشین لباسشویی P154W سامسونگ صحبت می کنیم خیال شما از این بابت راحت باشد زیرا تنها فشردن یک دکمه برای انجام این کار کافیست. یکی دیگر از قابلیت های مهم این ماشین لباسشویی فناوری Eco Drum Clean+ است. Eco Drum Clean+ یک روش خود تمیزنماینده است که محفظه داخلی دستگاه را تمیز می نماید. این تکنولوژی با استفاده از نیروی اصطکاک جریان قدرتمند آب و چرخش سریع، آلودگی های واشر لاستیکی را برطرف می نماید، به طوری که %99.9 از باکتری های عامل ایجاد بو را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین می برد. این قابلیت بعلاوه به شما اطلاع می دهد که دستگاه چه زمانی احتیاج به نظافت دارد تا خیال شما را به طور کامل از این موضوع راحت کند.

محصولات لباسشویی شرکت سامسونگ برای ارائه سطوح کاملاً جدیدی از عملکرد شستشو طراحی شده اند. آنها راه چاره هایی ارائه می دهند که به مصرف نمایندگان یاری می نماید تا سبک های زندگی روزمره خود را غنی تر از همواره پیش ببرند و جریان زندگی خود را در جهت درست راهنمایی نمایند.

منبع: شبکه چی

به "چهار قابلیت ویژه ماشین لباسشویی P154W سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار قابلیت ویژه ماشین لباسشویی P154W سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید