پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در راه است

به گزارش وبلاگ پارسی، به گزارش مجله گردشگری خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری فارس، پانزدهمین نمایشگاه گردشگری از 9 تا 12 بهمن ماه 1400، در نیمه غربی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در راه است

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی این خبر را گفت و اضافه کرد فضایی در حدود 40 هزار متر مربع برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان از هم اکنون می توانند برای دریافت غرفه ها ثبت نام نمایند. محدودیت و شرایط خاصی برای این ثبت نام در نظر گرفته نشده و تا یک هفته مانده به شروع نمایشگاه، فرصت ثبت نام باقی است. بعلاوه اگر تقاضا برای غرفه ها بیش از حد موردنظر باشد، امکان افزایش فضا وجود خواهد داشت.

به گفته نیکزادفر، این دوره از نمایشگاه با سیاست رویداد محور برپا می گردد. او بعلاوه عنوان نمود که یک سالن به استان ها و یک سالن دیگر به رسته های مختلف بخش خصوصی گردشگری، مانند هتل ها، استارت آپ ها، تورگردانان، راهنمایان تور و دفاتر خدمات مسافرتی اختصاص داده شده است.

تعرفه های در نظر گرفته شده برای این غرفه ها به مدت 4 روز به توضیح زیر است:

  • یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات 340هزار و 150 تومان
  • یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات 416هزار و 150 تومان
  • یک متر فضای باز بدون تجهیزات 257هزار و 350 تومان

بعلاوه علاوه بر این مبلغ، 425هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و 9درصد مالیات بر ارزش اضافه کرده هم از متقاضیان دریافت می گردد.

متقاضیان می توانند به وسیله سایتhttp://irantourismshow.com ثبت نام خود را انجام دهند. بعلاوه شماره تلفن های 22701309. 22748739، 22713023 و شماره فکس 22748740 آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

منبع: علی بابا

به "پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید