واکنش شهردار مشهد به تعطیلی تئاتر شهر

به گزارش وبلاگ پارسی، شهردار مشهد گفت: با آنالیز هایی که انجام داده ایم تعیین نشد که منبع اصلی تامین اعتبار سالن تئاتر شهر مشهد در بودجه شهرداری چه منبعی است.

واکنش شهردار مشهد به تعطیلی تئاتر شهر

به گزارش وبلاگ پارسی از مشهد، سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد در مورد تعطیلی 2 ساله ساختمان تئاتر شهر مشهد و چرایی بازگشایی نشدن آن گفت: با آنالیز هایی که انجام داده ایم تعیین نشد که منبع اصلی تامین اعتبار سالن تئاتر شهر پارک ملت در بودجه شهرداری چه منبعی است.

او در پاسخ به سوالاتی در مورد به نتیجه نرسیدن بهره برداری از گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد، بازگشایی سالن تئاتر شهر مشهد برای در اختیار قرار دادن به هنرمندان نمایش برای اجرا پس از فرایند بهسازی و حذف حمایت شهرداری از اجراهای نمایش در مشهد گفت: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تازگی منصوب شده است. وی سه هفته پیش به مناسبت هفته کتاب به شهرداری مشهد آمد و قرار شد که مسائل فی ما بین را آنالیز کنیم که امیدوارم در دیدارهایی که اتفاق میفتد، این مسائل حل گردد.

شهردار مشهد گفت: دیداری هم با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم که روحیه خوبی را از ایشان شاهد بودم و امیدوارم که او نیز بتواند به فضای فرهنگی مشهد یاری کند. در نهایت امیدوارم در تعاملات بین شهرداری مشهد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرعت این مسائل حل گردد.

ارجائی گفت: پروژه های عمرانی بسیاری در مشهد کلنگ زده شده و کلید خورده که پشتوانه اقتصادی تعیین و تعیینی ندارد و به اصطلاح اهالی بودجه منبع پایدار بودجه ای به آن متصل نیست که یکی از آن ها ساختمان تئاتر شهر پارک ملت است. طبق آنالیز هایی که تا به امروز انجام داده ایم تعیین نشده که منبع اصلی تامین اعتبار آن در بودجه شهرداری چه منبعی است.

او گفت: با این وجود امیدوارم با مشارکت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسائل فی ما بین را حل کنیم . کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز در این موارد به صورت فعالانه ورود پیدا نموده و منتظر هستیم تا نتیجه مشورت آن ها در کمیسیون فرهنگی نیز تعیین گردد.

شهردار مشهد گفت: مدیر باید بداند تا ثانیه ای که در سِمت خود قرار گرفته است، باید محکم کار خود را انجام دهد.

منبع: ایسنا

/ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکنش شهردار مشهد به تعطیلی تئاتر شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شهردار مشهد به تعطیلی تئاتر شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید