نمایشگاه های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

به گزارش وبلاگ پارسی، یکی از شرکت های فناور پلتفرم تخصصی برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه ها پیاده سازی نموده که در آن امکان تعامل بازدیدکنندگان با غرفه داران پیش بینی شده است.

نمایشگاه های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید

نوید امیدیان، مدیر عامل این شرکت فناور با اشاره به عرضه پلتفرم تخصصی، با تاکید بر اینکه این پلتفرم برای برگزاری نمایشگاه و رویدادهای آنلاین کاربرد دارد، گفت: بر این اساس ما می توانیم رویدادها و نمایشگاه ها را به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی ایجاد تعامل میان بازدیدنمایندگان و غرفه داران و برگزارنمایندگان را از ویژگی های این پلتفرم تخصصی ذکر کرد و یادآور شد: از این طریق بازدیدنمایندگان با غرفه داران به راحتی می توانند ارتباط برقرار و جلسه برگزار نمایند، ضمن آنکه بازدیدنمایندگان امکان شرکت در کارگاه ها، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی را دارند.

امیدیان ادامه داد: علاوه بر آن غرفه داران به وسیله بستر این پلتفرم می توانند با ساختار بصری مناسب اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

مدیر عامل این شرکت با تاکید بر اینکه این پلتفرم به صورت چند زبانه طراحی و پیاده سازی شده است، اظهار کرد: تا به امروز دو نمایشگاه برای پتروشیمی ایران و وزارت نیرو برگزار نموده ایم و در این نمایشگاه ها شرکت نمایندگان خارجی نیز حضور یافتند و با شرکت های ایرانی تعامل برقرار کردند.

وی با اشاره به مزایای رقابتی این پلتفرم تخصصی، گفت: این پلتفرم به معنای واقعی هویت پلتفرمی را رعایت می نماید، به این صورت که وقتی کاربر وارد آن می گردد و گفت وگو و یا جلسه ای را هماهنگ می نماید، اطلاعات آن را در پروفایل و اکانت کاربردی خود می تواند مشاهده کند.

به گفته وی این امر موجب می گردد که کاربر در همه رویدادها و نمایشگاه هایی که شرکت می نماید، اطلاعات آن در دسترس باشد.

امیدیان افزود: پیاده سازی صفحه نمایشگاه ها در این پلتفرم بر اساس تصویر ایزومتریک است که موجب می گردد کاربر در کمترین زمان ممکن غرفه، فرد و یا محصول مورد نظر را بیابد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "نمایشگاه های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های خود را در پلتفرم تعاملی ایرانی برگزار کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید