ناگلسمان: تولیسو 3 هفته خانه نشین خواهد بود اما مصدومیت لوکاس هرناندس جدی نیست

به گزارش وبلاگ پارسی، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی قاطع شاگردانش برابر قعرنشین جدول بوندس لیگا، درباره عملکرد آنها و آخرین شرایط بازیکنان مصدوم این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

ناگلسمان: تولیسو 3 هفته خانه نشین خواهد بود اما مصدومیت لوکاس هرناندس جدی نیست

به گزارش وبلاگ پارسی، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از برد خانگی 4 بر یک روز گذشته (یکشنبه) این تیم برابر گروترفورث در هفته بیست و سوم بوندس لیگا که حاشیه امنیت شش امتیازی باواریایی ها در صدر جدول را حفظ کرد، به خبرنگان درباره شرایط دو بازیکن مصدوم تیمش کورنتن تولیسو و لوکاس هرناندس گفت: تولیسو تا سه هفته دیگر ما را همراهی نخواهد کرد. لوکاس هرناندس هم تعویض شد، چون دردی را در پای خود احساس می کرد. البته مصدومیت او جدی نیست و فقط گرفتگی عضلانی است.

ناگلسمان درباره عملکرد تیمش مقابل قعرنشین جدول هم گفت: بین دو نیمه یکسری تغییرات در شیوه بازی مان اعمال کردیم که در نتیجه آن عملکردمان در 20 دقیقه نخست نیمه دوم بسیار خوب بود. توانستیم یک گل زودهنگام هم بزنیم و به نظرم شایسته کسب پیروزی بودیم. در نیمه اول با سیستم 1-3-2-4 بازی می کردیم تا به بازی بازیکنان مان که در دو سه سال گذشته به این سیستم عادت کرده اند، ریتم خوبی بدهیم. لروی سانه ترجیح می دهد در مرکز بازی کند. ما اما از او خواستیم که امروز در کناره ها بازی کند، چون می دانستیم که مرکز زمین خیلی شلوغ خواهد بود. به همین دلیل عملکرد او در نیمه دوم بهتر شد.

سرمربی بایرن مونیخ درباره اینکه چگونه قصد دارد جای خالی تولیسو را پر کند گفت: ما مارسل سابیتزر، مارک روکا و جمال موسیالا را داریم و به زودی امیدوارم که لئون گورتزکا هم به جمع مان ملحق شود. البته نمی دانم که آیا این تغییر تاکتیک برای بازی برگشت مقابل سالزبورگ کافی خواهد بود یا نه، چون نمی دانم حریف با چه سیستمی می خواهد بازی کند. به هر حال ما الان داریم تلاش می کنیم که به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. تا مسابقه برگشت دو هفته دیگر مانده است و تا آن زمان ما بازی های بهتری انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناگلسمان: تولیسو 3 هفته خانه نشین خواهد بود اما مصدومیت لوکاس هرناندس جدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: تولیسو 3 هفته خانه نشین خواهد بود اما مصدومیت لوکاس هرناندس جدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید