ششمین مجموعه شعر صدف درخشان منتشر شد

به گزارش وبلاگ پارسی ، مجموعه شعر ببرها پلک نمی زنند کتابی 80 صفحه ای است که از 40 قطعه شعر سپید تشکیل شده و از سوی انتشارات فصل پنجم راهی بازار نشر شده است.

ششمین مجموعه شعر صدف درخشان منتشر شد

این مجموعه ششمین کتاب صدف درخشان است که قبل از آن کتاب های ریل ها دوربرگردان ندارند، صدف ها آبستن مروارید می شوند، چهل سال زن، مرد لاجوردی و عبور از آینه چاپ شده که این کتاب برگزیده سومین کنگره بین المللی زبان و ادبیات فارسی است.

کتاب ببرها پلک نمی زنند در برگیرنده شعرهای سال های 1396 تا 1399 این شاعر است. این مجموعه فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد که تا حدودی متمایز از فضای کتاب های دیگر این شاعر است. فضای جغرافیای گسترده ای در این کتاب حاکم است که تاریخ کهن ایران زمین را در قالب اشعاری به رخ می کشد. عناصر طبیعی از عناصر پررنگ این کتاب است به ویژه رودخانه و کوه از ابژه های غالب این کتاب هستند. ببر قدرتمندی در این مجموعه زندگی می نماید که دال بر خود شاعر است؛ چراکه شاعر متولد سال ببر است، این ببر عاشق پیشه و در عین حال مبارز است، کاملا هوشیار است و در سراسر کتاب زندگی می نماید و برای دیدن تلخی ها و شیرینی های روزگار حتی لحظه ای نمی خواهد پلک بزند در این مجموعه تلخی ها و شیرینی ها با هم آمیخته اند و این ببر برای چشیدن این تلخی ها و شیرینی ها چنان هوشیار است که حتی لحظه ای پلک نمی زند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ششمین مجموعه شعر صدف درخشان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین مجموعه شعر صدف درخشان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید