سرپرست پرسپولیس: هیچ پرونده ای در فیفا ما را تهدید نمی کند، حضور پروین در هیات مدیره مطرح نیست

به گزارش وبلاگ پارسی، ما موافق برگزاری ادامه لیگ هستیم چون به نفع پرسپولیس است. مطمئنیم پرسپولیس قهرمان می گردد و نظر خودم را رسما به سازمان لیگ اعلام کردم.

سرپرست پرسپولیس: هیچ پرونده ای در فیفا ما را تهدید نمی کند، حضور پروین در هیات مدیره مطرح نیست

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در این چند روز ما را در رسانه ها تهدید می نمایند و می گویند زمان برای ما گذشته اما هیچ پرونده ای در فیفا ما را تهدید نمی کند.

به گزارش فارس، مهدی رسول پناه پس از جلسه امروز در پرسپولیس در خصوص اتفاقات روزهای اخیر این باشگاه گفت: در ابتدا باید از ابوالفضل امان الله به خاطر زحماتی که برای باشگاه کشید تشکر کنم. او احساساتی شد، اخلاق حرفه ای را رعایت نکرد و باشگاه با او برخورد کرد.

وی ادامه داد: در خصوص بحث کارگزار جدید؛ در حال مذاکره هستیم. اگر به نتیجه برسیم به وسیله رسانه ها اعلام می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می گردد روز گذشته در وزارت ورزش بین او و هاشمی درگیری به وجود آمده، گفت: نه اصلا چنین چیزی نیست. من نمی دانم چرا اینقدر حاشیه ایجاد می نمایند. هاشمی و رغبتی جزو اعضای هیات مدیره هستند و با هم پیگیر امور قراردادها هستیم. اختلاف سلیقه وجود دارد اما با همدلی کار می کنیم. اصلا چنین چیزی نیست. من به شدت تکذیب می کنم و از زحمات هاشمی و رغبتی هم تشکر می کنم.

وی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس با این شرکت قراردادی داشته اما اعلام شد این قراداد فسخ شده و حالا که قرار است این این شرکت برگردد آیا آن ها قولی مبنی بر پرداخت 30 میلیارد داده ا ند، گفت: ما فسخ کردیم تا شرایط بهتر گردد. این قرارداد نه تضمینی داشت و نه کف درآمد. ما آن را فسخ کردیم تا با شرایط بهتری روبرو شویم. این شرکت هم مثل شرکت های دیگر پیشنهاد تازه ای داد، ما هم در حال آنالیز هستیم و ان شاالله به نتیجه هم می رسیم.

رسول پناه در خصوص اینکه ماجرای 7 میلیاردی که عرب به خاطر بلیت فروشی آن را از شرکتی گرفته بود و کارش به شکایت کشید، عنوان نمود: این موضوع مربوط به دوران ایرج عرب است و من زیاد در جریان آن نیستم. این 7 میلیارد در زمان عرب پرداخت شده و حالا هم دین ما است و باید آن را پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ناراحتی بازیکنان تیم، گفت: از تمام بازیکنان تشکر می کنم. صبوری و مردانگی کردند و مسائل ما را درک کردند. هیچ اختلافی بین بازیکنان وجود ندارد و اینها حاشیه هایی است که برای باشگاه ایجاد می نمایند. اولین دریافتی که از شرکت کارگزار داشتیم، به بازیکنان پرداخت می کنیم.

رسول پناه در خصوص شرایط بشار رسن عنوان نمود: منتظریم. امروز یک جلسه ای داشتیم و به دنبال این هستیم که با او قرارداد ببندیم.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد در قرارداد بازیکنان بندی وجود دارد که اگر علیه مدیریت صحبت نمایند جریمه می شوند، گفت: در بحث قرارداد اگر بخواهیم به صورت جزئی وارد شویم، چنین بندهایی وجود دارد اما تصمیم گیری در این مورد به کمیته انضباطی مربوط می گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده برانکو و استوکس گفت: همین امروز گرندز حکم پرونده برانکو از طرف فیفا ابلاغ شد. 21 روز فرصت داریم تا لایحه ای تنظیم کنیم و اعتراض خودمان را به فیفا ارسال کنیم. در خصوص استوکس هم مدیر حقوقی ما برای شکایت در حال اقدام است. در خصوص برانکو باید بگویم در این چند روز ما را در رسانه ها تهدید می نمایند و می گویند زمان برای پرسپولیس گذشته، هیچ پرونده ای در فیفا ما را تهدید نمی کند. این را مطمئن باشید.

رسول پناه در خصوص اینکه آیا حضور علی پروین در هیأت مدیره پرسپولیس مطرح شده است، گفت: چنین چیزی مطرح نیست.

وی در خصوص سرنوشت لیگ نوزدهم، گفت: ما موافق برگزاری ادامه لیگ هستیم چون به نفع پرسپولیس است. مطمئنیم پرسپولیس قهرمان می گردد و نظر خودم را رسما به سازمان لیگ اعلام کردم.

سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه در قرارداد با شرکت آتیه پرداز آنها سه میلیارد یاری کردند و 15 میلیارد قرض الحسنه بود و ماجرای قرض الحسنه چیست، گفت: این بحثی و ایرادی است که ما قبلا به این قرارداد می گرفتیم. ان شاالله این مسئله را حل می کنیم.

منبع: عصر ایران

به "سرپرست پرسپولیس: هیچ پرونده ای در فیفا ما را تهدید نمی کند، حضور پروین در هیات مدیره مطرح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست پرسپولیس: هیچ پرونده ای در فیفا ما را تهدید نمی کند، حضور پروین در هیات مدیره مطرح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید