روشن: دلالان اجازه شفاف سازی قرارداد ها را نمی دهند

به گزارش وبلاگ پارسی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دلالان و بعضی از مدیر عاملان فاسد باشگاه ها نمی گذارند مبلغ قرارداد های بازیکنان فاش گردد.

روشن: دلالان اجازه شفاف سازی قرارداد ها را نمی دهند

حسن روشن، پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پارسی درباره اینکه چرا قرارداد های بازیکنان شفاف سازی نمی گردد، گفت: شفاف سازی قرارداد ها یکی از کار های واجب و ضروری باشگاه ها است، اما دلالان و بعضی از مدیرعاملان فاسد باشگاه ها نمی گذارند که رقم قرارداد ها افشا گردد. اگر شفاف سازی قرارداد های بازیکنان صورت بگیرد به طور حتم یاری بزرگی برای فوتبالمان است، بعلاوه مردم در جریان مبلغ قرارداد ها قرار می گیرند و متوجه می شوند که چه بازیکنانی کم کاری می نمایند.

او ادامه داد: به نظرم اعلام مبالغ قرارداد های باشگاه های استقلال و پرسپولیس آغاز خوبی است تا شفاف سازی قرارداد ها در همه باشگاه ها صورت بگیرد.

او درباره اینکه چرا سایر باشگاه ها مبلغ قرارداد بازیکنان خود را منتشر نمی نمایند، گفت: باشگاه های استقلال و پرسپولیس بیشترین طرفدار را دارند به همین دلیل بازیکنان این 2 باشگاه بیشتر دیده می شوند و برای هواداران جالب توجه است که بازیکنان تیم محبوبشان چقدر پول می گیرند. بعلاوه 14 تیم لیگ برتر فوتبال دولتی هستند و بودجه شان از سوی دولت تامین می گردد و دولتمردان باید قرارداد ها را شفاف سازی نمایند.

وبلاگ پارسی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روشن: دلالان اجازه شفاف سازی قرارداد ها را نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشن: دلالان اجازه شفاف سازی قرارداد ها را نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید